09 tammikuuta 2013

Se ei ole pää joka pälpättää

Heippahei! Mun vuosi on lähtenyt tosi kivasti käyntiin ja oonkin tehnyt kaikkea hauskaa! Toissapäivänä kävin luistelemassa ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen ja olihan se aikamoista. Huomasin, että se ei ainakaan ole kuin pyörällä ajo, jonka osaa pitkän ajan jälkeenkin, en nimittäin osannut enää yhtään. Koko ajan sai olla huitomassa käsiä ja hapuilemassa tasapainoa. Tatu oli mulla mukana pitämässä kädestä kiinni ja nauramassa mun luistimet jalassa hoipertelulle, mutta ehti se naureskelun ohessa kuviakin napsia.








Eilen käytiin Tatun kanssa leffassa katsomassa Juoppohullun päiväkirja, ja nyt mulla on soinut siitä yks biisi päässä koko päivän. On kyllä ihan huippua löytää elokuvista biisejä joihin tykästyy! Tällä kertaa korvamatona toimi Plutonium 74 - Loppulaulu. Tästä linkistä pääsette YouTubeen kuuntelemaan kyseisen biisulin! Hirveen lepposa ja mukava on. Multa ei nyt taas irtoa tekstiä kyllä yhtään, koska oon ollu koko viikon ihan älyttömän väsynyt. Töissäkin oon meinannut nukahtaa vähän väliä, mutta onneks pian on jo perjantai! Viikonloppukaan ei kyllä tosin mee rentoutuessa, sillä me hypätään ukon kanssa junaan ja matkataan Kemiä kohti lastenvahdeiksi. Nyt pitää tuhlata tästä vuodesta tovi johonkin ei-niin-mukavaan, sillä on taas siivouksen aika. Tää lähtis puunaamaan nyt, hejsan!

Translate: I went ice skating for the first time in six years! I was "a bit" rusty.. Haha.

1 kommentti:

  1. mulle kävi tänä talvena samoin, en ole luistellut 3 vuoteen urheilukiellon takia, ja nyt kun kokeilin niin ei siitä meinannut tulla mitään :D mutta hieno blogi! :)

    VastaaPoista