15 kesäkuuta 2012

Win, lose or draw, you're all my cousins and I love you

Höpsöllä bloggerilla on ollut mun kanssa ongelmia, eikä se oo antanut mun lisätä yhtään kuvia, joten kirjoittelen vasta nyt. Viime viikonloppuna käytiin siis Rovaniemellä rippijuhlissa mun perheen kanssa. Ripille pääsi mun vanhin serkkuni, Juho, ja juhlissa oli juustokakkua. Tarviiko mun sanoa enempää? Kaiken lisäks oli ihan tajuttoman lämmin ja aurinkoinen ilma! Olin niin kade, koska viikkoa aikaisemmin mun valmistujaisissani satoi vettä ihan kaatamalla ja tuo Hannu Hanhi sai noin hyvät juhlailmat. Hehe. :-D

En ollut koskaan ennen käynyt Rovaniemellä kirkossa, ja täytyy kyllä sanoa, että se poikkesi mun mielestäni kuvitukseltaan aika paljon muista kirkoista, joissa olen käynyt. Kuvat oli sangen erikoisia mun mielestäni. Mutta nyt kuitenkin niitä kuvia, jos blogger suo!











Mun ilmeestä päätellen mietin, että "Mitä ihmettä tää on?" tai "Ei hitsit, tässä mun kakussa on karva. Kehtaanko nyppiä sen pois?" Tutkiskelin kuitenkin vain mitä juustokakun päällinen piti sisällään. Siinä oli mangoa ja suklaakoristeita. Oli hyvää! :-D

Seikkailut ei suinkaan loppunut näihin juhliin, vaan niiden jälkeen ehdittiin puuhastella ennen varsinaista kotimatkaa vaikka ja mitä. Siitä kuitenkin lisää myöhemmin.

Edit: jouduin kirjottamaan tän kolme kertaa ennen ko tää bloggeri suostu julkasemaan tän tekstin. Eikä tää ei edes tallentunu, joten jouduin alottamaan aina alusta. Huh!


Translate: Last Sunday we were at Rovaniemi, Lapland, and we celebrated my cousin's confirmation. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti