09 kesäkuuta 2012

Pieni perhe

Aika vierii eteenpäin nopeammin kuin koskaan, ja meidän ihana karvavauva on ollut osa perhettämme jo kohta kokonaisen vuoden! Olen luullut koko elämäni ajan olevani koiraihminen henkeen ja vereen, mutta se asia on muuttunut kyllä täysin tämän vuoden aikana. Rakastan toki kaikkia eläimiä kovasti - oli kyseessä sitten kärpänen tai vaikkapa hamsteri. Ennen pelkäsin kissoja, koska itse olin sattunut törmäämään juuri sellaisiin ikäviin yksilöihin, jotka eivät välittäneet vieraista tai kävivät kimppuun kynsin ja hampain kun pahaa aavistamattomana yritti hipsuttaa niitä massusta. Puhumattakaan niistä, jotka pissivät syliin kesken kahvipöytäkeskustelujen. Meille on onneksi sattunut vallan hyvätapainen ja kaikinpuolin rakastettava otus, josta en suostuisi enää luopumaan mistään hinnasta.




Rapsuti, rapsuti. Meiän Lunttia saa rapsutella massusta. Ja korvan takkaa ja kyljistä ja kaulasta ja niskasta ja nenusta ja poskista ja päästä ja... *plaa plaa plaa*

Yks päivä oltiin kyläilemässä minun iskän luona ja mun molemmat seuralaiseni oli ilmeisesti melko väsyneitä, koska sillä välin kun käväisin keittiössä, niin olohuoneessa minua odottikin jo alla oleva näky.



Mulla on kyllä varsin ihastuttava pieni perhe. Haaveilen enemmän ja vähemmän salaisesti pienestä kissavauvasta. Alunperinhän meidän piti hankkia viime kesänä kissanpentu, mutta ihastuttiinkin Meri-Lapin eläinsuojeluyhdistyksessä Lunaan, joka oli silloin jo aikuinen kissa. Ei sitä hennonnut sinne jättää, kun se oli niin suloinen. Mielelläni olisin toki ottanut hoiviini ne kaikki muutkin.

Huomisen päivän Luna saakin rentoutua kotona ihan itsekseen, sillä me lähdetään päiväreissuun Rovaniemelle. Tällä kertaa luvassa on mun vanhimman serkkuni rippijuhlat ja Rovaniemellä vierailu on aina muutenkin varsin mukavaa. Kamera matkannee mukana sielläkin.

Nyt taidan lähteä penkomaan vaatekaappia, jotta välttyisin huomen aamulla valtaisalta vaatekriisiltä. Mukavaa lauantai-iltaa kaikille! :-)


Translate: So this is my little family.♥ Our super adorable cat, Luna, has been a part of our family for almost a year! Ps. Our colours match totally in that last picture. :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti