11 kesäkuuta 2012

A tree never hits an automobile except in self defense


    Kuva: weheartit.com

Mua jännittää ihan hulluna! Viime perjantaina oltiin Ukon kanssa kaupungilla ja istuin autossa pelkääjän paikalla pahaa aavistamattomana siitä, mitä pian tulisi tapahtumaan. Me pysähdyttiin, hypättiin autosta ulos ja taaperrettiin seuraavan rakennuksen ensimmäisestä avoimesta ovesta sisään. Se rakennus oli autokoulu. Kyllä,  ilmoittauduin autokouluun - siis MINÄ. Ja arvatkaa mitä? Se alkaa tänään, ja mua jännittää ihan kauheasti. Oon melkoisen vakuuttunut siitä, etten ikikuuna päivänä opi ajamaan ja musta tulee koko historian surkein oppilas. Toivottavasti siinä ei käy niin. En oo koskaan ajanut autolla tai edes skootterilla, joten en ole oppinut myöskään liikennesääntöjä. Ne tuntuukin yllättävän vaikeilta. Huhhuh. Toivottavasti niillä opettajilla on pitkä pinna ja ne on kilttejä mulle. Apua! :-D 

Jännittikö teitä autokoulu? Saitteko kortin ensimmäisellä yrityksellä? 


Translate: O-M-G! I'm starting to take driving lessons next Monday! I'm super hyper nervous!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti