25 marraskuuta 2012

Sunday feeling

Tää viikonloppu on kyllä kulunut tosi rennoissa merkeissä. Oon chillaillut kotona pyjamassa, ja ulkonakin oon tainnut käydä vaan sen verran, että vein roskapussin. :-D Kieltämättä mulla on ollut melko raskas viikko, joten tämmönen rentoilu tulikin kyllä tarpeeseen!


Aamupalaksi oon syönyt söpöjä suklaakeksin muotoisia ja näköisiä muroja teekupista. Tosi hienostunutta.


Perjantaina oli päiväkodilla yhden ihanan harjoittelijan läksijäiset, ja se oli ostanut mullekin lahjan.♥


 Lauantaina kotivaimoilin ja keitin hyvvää marjasoppaa, haha.

Tänään ajattelin pitkästä aikaa heittäytyä vallan hurjaksi ja käydä jopa lenkillä! On se rankkaa poistua kodin lämmöstä.  :-D Ens kuussa on kuitenkin luvassa kaikkia kivoja juttuja, jottei tarvi ihan tylsistellä; ollaan varattu jo liput mm. kauan odotettuun Hobitti-leffaan, sekä Renegade Winter Festivaleille! :-) Oon melkoisen innoissani molemmista, mutta palataan niihin sitten myöhemmin. Lepposat sunnuntait kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti