15 marraskuuta 2012

Home is not where you live, but where they understand you

Oon käynyt tänään läpi näitä aikasemmin puhelimesta koneelle siirtämiäni kuvia, ja niitähän oli tosiaan ehtinyt kertyä jo aikamoinen määrä! Ajattelin, että voisin koota niistä jonkinlaisia kollaaseja ja julkaista aina silloin tällöin yhden jollain tietyllä teemalla. Tämän kertainen teema on koti. :-)


Oon joskus tylsyyksissäni ilmeisesti kuvaillut kotoa kaikenmoisia yksityiskohtia, ja tässä kollaasissapa niistä näkyykin nyt muutamia. Mun lempparit on ehkä Tampereen Fidasta ostettu posliimipöllö (joita mulla on kyllä kaksi kappaletta) sekä avainnaulakko, asemakello ja huussi-kyltti. :-D Leevikin on tietysti osa sisustusta, haha. Oon aika laiska sisustaja (nimimerkillä kuva-artesaani, jonka seinillä ei ole ainoatakaan taulua), mutta välillä aina iskee joku innostus ja rahat tulee tuhlattua ties mihin sisustustyynyyn tai tilpehööriin, joita sitten ripettelen sinne tänne pitkin asuntoa. Mulla ei oo oikeastaan koskaan ollut mitään visioita siitä, millainen mun unelmieni koti olisi, mutta ehkä se on vain hyvä asia tässä vaiheessa elämää- eipä ainakaan ahdista asua epätäydellisyyden keskellä. :-D Ja sitä paitsi, oon tullut viime aikoina siihen tulokseen, että home is where your heart is.♥ Mulle on aikalailla se ja sama vaikka asuisin keskellä Siperiaa, kunhan ne rakkaimmat on lähellä. :-)

Translate: Some details from our apartm.. I mean, home.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti