22 marraskuuta 2012

Oman elämäni muumi

Hups.. taas on viikko vierähtänyt siitä kun olen viimeksi käynyt koneella. Joka päivä se koneen ääressä piipahtaminen ja Bloggeriin kirjautuminen ovat käyneet mielessä, mutta päivien vieriessä eteenpäin kirjoittamisen kynnyskin on kasvanut ihan järjettömiin mittoihin. Välillä olen seuraillut myös tuota galluppia (johon voi vielä vastailla), ja musta on tosi hassua, että nuinkin moni seurailee mun höpönpöppöä. Mulle 13 lukijaa ja 9 anonyymia on paljon! Muistan sen kun innostuin saadessani ensimmäisen lukijan - toisesta nyt puhumattakaan, saatika kolmannesta ja niin edespäin. Samalla on vähän hassu tunne, kun ei tiedä ketkä siellä ruudun toisella puolella lueskelee. Tatu tunnusti lukevansa, joten yksi sentään on tiedossa, hahha.

Viime aikoina oon ollut aika väsynyt, mutta silti olen jaksanut innostua pikkuasioista. Tällä kertaa innostuin aika paljon, kun näin kaupassa muumiteetä. :--D Arvatkaa oliko pakko ostaa? No, ei tarvi edes arvata, kun katsoo nuo tässä tekstin alapuolella komeilevat kuvat.



Mutta kuinka söpöt nuo teepussit on! No aika hemmetin söpöt! :-D En oo ehtinyt vielä teetä maistella, mutta kenties tänä iltana nautiskelen pari kupposta ja katselen televisiota. Rästissä ois pari jaksoa X Factoria, joten ne saakoot olla teeseuranani. Nyt pitää vaan arpoa mitä nuista haluaa koittaa ensimmäisenä. Entten, tentten, teelika mentten..

Translate: I saw Moomin tea in a grocery store and I just couldn't leave it there. I mean, come ooooon - just look at those cute teabags! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti