17 huhtikuuta 2012

Asuntopostaus - makuuhuone

Muutto uuteen kotiin on mitä luultavammin jo alle parin kuukauden päässä, enkä oo vielä esitellyt teille nykyistä kotianikaan. Muutettiin tähän asuntoon viime vuoden syyskuussa ja oon tykänny tästä paikasta ihan hirveästi. Meillä on tosi kiva naapurusto ja tää asunto on hyvän mallinen ja tosi tilava. Saunasta ja parvekkeestakaan ei oo mitään haittaa. ;-)

Tatu formatoi eilen meidän koneen, joten mulla ei oo tällä hetkellä kuvankäsittelyohjelmia ja netinkin jouduin äsken asentaa itse, nyyh. Mulla sattuu kuitenkin olemaan muutama sopiva kuva meidän makkarista tuolla kansioiden kätkössä, joten voisin sitten esitellä sen vaikka näin ensimmäisenä.

 Ovelta suoraan katsottuna.

 Ovelta sängylle katsottuna.

Sängyllä kun istuskelee niin voi nähdä tällaista.

Tää on sängyltä ikkunallepäin, kuten voitte havaita. :-D 

Sängyn molemmin puolin on myös valkeat yöpöydät, joiden päällä on valkoiset yölamput. Nurkassa tuon siilipehmon, eli herra Palleron vieressä on myös semmonen limenvihreä kissanpeti. Tällä hetkellä tuolla on näin kevään kunniaksi meneillään joku vaaleanpunanen teema, kun taas ennen kaikki oli turkoosia päiväpeittoa ja koristeita myöten.

On niin vaikeaa olla tuohon makuuhuoneeseen hirveän tyytyväinen, koska juuri mikään ei tunnu sinänsä omalta. Kaikki kalusteet on meillä asunnossa muutenkin vähän niin kuin eri paria, johtuen siitä, että muuttaessamme ensimmäiseen asuntoomme, saimme kalusteita kaikilta sukulaisilta ja tuttavilta, ja täytyi tyytyä siihen mitä sai. Toisaalta tuli sitä itsekin osteltua kaikenlaista käytettynä kirpparilta. Eihän se sillon edes haitannut, oli vaan niin hieno tunne asua vihdoin omillaan - väliäkö sillä miltä kotona näytti. Nyt lähes kahden vuoden omillaan asumisen jälkeen alkaa kuitenkin tuntua siltä, että sisustukseenkin voisi jo alkaa panostaa. 

Luna makkarin lattialla.

Makkarissa Tatun edellisestä huoneesta ovat peräisin mm. kirjahylly, osa tyynyistä, roskakori, kukkapurkit sekä kasvit, tuo kultakehyksinen taulu sekä jotkin romppeet tuolla hyllyssä.

Minun entisestä huoneestani tiensä tänne ovat löytäneet mm. erinäiset pikkutavarat, unensieppaaja sekä pehmolelut. Verhot, päiväpeite sekä ruskea matto ja vaaleanpunainen(?) samettityyny taas ovat mummolastani.

Mun täytyy tunnustaa, että olen pieni hamstraaja. Tuo kirjahylly on mun mielestä aivan ihana, mutta oon pilannut sen sullomalla sen täyteen kaikkea roinaa, josta vaan en pääse eroon. Kaikkein hirveintä on nuo tuolla hyllyn päällä hilluvat otukset, kuten esimerkiksi tuo (Tatun) Verkkokauppa.comin maskotti. Hirveä! :-D Mulla on myös rumia pikkulaukkuja joka paikka täynnä. Miksei niitä voi heittää pois?

Lupaan ja vannon, että seuraavasta kodista tulee omanlaisempi. Asuntoja aletaan katselemaan ensi kuussa, ja toivoa sopii, että seuraavakin koti on mieluinen. :-)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti