23 huhtikuuta 2012

20 v.

Tänään jouduin pitkin hampain vaihtamaan tuosta mun profiilin kuvauksesta iän. En ole enää 19-vuotias tytön tyllerö, vaan 20-vuotias naisen alku. Virallinen synttäripäivähän on tänään, mutta mun ja Tatun perheet kävi kahvittelemassa jo eilen. Se ei ollu tosin hirveen hyvin suunniteltu juttu, koska mullahan oli launtain jäliltä sen verran huono olo, että ku muut söi keittiössä kakkua niin mä tien kuolemaa olohuoneen sohvalla.

Tänään olo oli kuitenkin jo paljon parempi, ja uskaltauduin itsekin jo syömään ja juomaan jotain muutakin kuin vettä. :-D

"Tatu, avaa jo se kakku! Avaa jo!"

Mulla on muuten aika kiva ukko. Se oli taite(i)llu paperista mulle tollasen ihanan Paavo Pesusienen. :--D Sen lisäksi sain yhden blu-ray -leffan, ihanan Muumimukin ja Kossin punaset kuulokkeet! ♥ Mitähän kivaa mä oon tehnyt?






Tänään kävi tosiaan kyläilemässä mun hyvät ystäväni ja entiset naapurini. Lahjuksia sain myöskin heiltä! Laitan samaan syssyyn myös muilta jo eilen saadut lahjat.






Kyllä vaan. Ihan jo pelkästään Pilvinkin iloksi päätin esitellä nää mun "anopiltani" saamat Hello Kitty puntarin ja hiustenkuivaimen. :-D Terkkuja Pilville! Ämmiltä sainkin sitten tollasen käsinkullatun 20-vuotis kuohuviinilasin. :-)


Pilvin mulle maalailema kortti.

Tänä vuonna sain ihan poikkeuksellisen paljon lahjoja ja kortteja! En oo varmaan koskaan saanu näin suurta lahjakasaa, mutta voihan näillä pyöreillä vuosilla tietysti olla osuutta asiaan. Päivällä hymyilytti myös, koska huomasin saaneeni Facebookissa valtavan määrän synttärionnitteluja, joista yhdet oli Tarot-yhtyeen kitaristilta, Zachary Hietalalta. :-D Kaikista pikku asioista sitä ihminen ilostuukin.

Näin kiteytettynä: Tännään on ollu ihan  loistava päivä, ja ikäkriisit kiusatkoon muita kuin minua. Justiinsa nytten oon kuitenki aika onnellinen. :-)


Tranlsate: Wow, I'm not a teenager anymore. I got a lot of birthday presents, and I'm sure that they keep me  happy and occupied while I'm waiting all the wrinkles to show up.

2 kommenttia:

  1. Kiitos, ilahduin kovasti! :'D Olen kyllä tosi kateellinen nuista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiesin että osaisit arvostaa niitä, hahaa. :'-D

      Poista